Co bude Vaší každodenní pracovní náplní?

  • telefonická, písemná i osobní komunikace s našimi klienty v rámci klientského centra
  • péče a rozvoj vztahů se stávajícími klienty
  • informování klientů o nabídce našich produktů
  • sjednávání cestovního pojištění
  • administrativní činnost a správa pojistných smluv
  • asistence při vyřizování škod s klienty
  • podpora obchodních oddělení

Co byste měl/a mít, abyste zapadl/a do našeho týmu?

  • výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • aktivní znalost práce na PC, MS Office, zvládat využívat více databází, ve kterých Vás naučíme pracovat
  • anglický jazyk na komunikační úrovni, příležitostně budete vyřizovat maily a hovory v angličtině
  • samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost

Co nabízíme, abychom Vás zaujali?

  • přátelský a stabilní kolektiv středně velké firmy (do 50 zaměstnanců)
  • práce vhodná pro absolventa
  • spolupráci na plný úvazek 37,5 hodiny týdně
  • dobré finanční ohodnocení
  • oblíbenou lokalitu Karlína - prestižní kancelářské části Prahy,
  • práci minutu od metra nebo tramvaje Křižíkova
  • 5 týdnů dovolené, mimořádná volna a placené sick days (až 3 dny za sebou i opakovaně)
  • 1 kg uzeného lososa na Vánoce – letitá tradice
  • odborné vzdělávání a osobní rozvoj
  • příjemné moderní pracovní prostory
  • 1 den placeného volna na konci roku
  • společné aktivity s kolegy – beachvolejbal, cyklovíkendy, sklípek na Moravě
  • casual fridays
  • 50% zaměstnaneckou slevu na cestovní pojištění
  • příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce)
  • stravenkový paušál
  • nástup možný ihned

Oslovila Vás naše nabídka? Pak neváhejte a pošlete mi svůj životopis s motivačním dopisem na e-mail ppr@ERVpojistovna.cz Mé jméno je Petra Tinlová a velmi ráda Vás pozvu na osobní pohovor, kde mne o svých kvalitách můžete přesvědčit!

Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti ERV Evropská pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.