Kontakty
Klientské centrum
Chcete poradit ohledně cestovního pojištění? Jsme Vám k dispozici na telefonu, e-mailu či osobně v našem klientském centru!
ERV Evropská pojišťovna, a. s., Křižíkova 237/36a, 186 00, Praha 8
Provozní doba: po - pá 9:00-17:00
IČ: 49240196, DIČ: CZ699000098
Potřebujete nahlásit pojistnou událost? Zvládnete online zde za 5 minut i z mobilu, popř. si přečtěte krátký návod Jak nahlásit škodu.
Jak se k nám dostanete
MHD: linka B, metro Křižíkova
Autem: zóny placeného stání přímo na ulici Křižíkova

Názory našich klientů
Ráda bych touto cestou poděkovala ERV pojišťovně za vstřícné vyřízení storna zájezdu, který jsem musela zrušit skutečně na poslední chvíli z důvodu náhlé nemoci spolucestujícího. Po doložení lékařské zprávy, výpisu zdravotní dokumentace za poslední rok a vyplnění potřebných formulářů byla pojistná událost uznána a náhrada ve výši 90 % celkové ceny zájezdu pro 2 osoby vyplacena 15. den po nahlášení škody - storno zájezdu.
Velké poděkování za služby, které ERV poskytla v rámci řešení pojistné události ( úrazu ) v Ománu. Od tlumočení, zajištění nemocniční péče až po úhradu zákroku. Poděkování všem pracovníkům, kteří nám v tomto byli nápomocni. Vřele doporučuji a děkuji.
Velmi doporučuji lékařskou pomoc při našem zájezdu v Egyptě. Měla jsem úraz, spojila jsem se s 24/7 asistenční lékařskou službou, okamžitě mi pomohli, převoz do nemocnice, sanita pro mne přijela téměř ihned, lékaři a ošetření úžasné !!!! Neváhejte...bez nervů. Mnohokrát děkuji všem.
Naštěstí jsme na dovolené řešili jen malý zdravotní problém u dcery, ale i přesto byl operátor velmi vstřícný, stejně tak všichni další zaměstnanci, včetně lékařky, se kterými jsem po telefonu přišla do styku. Náhrada za hovory proběhla do pár dní, všechno na jedničku.
Nejlepší pojišťovna. Letos v Itálii jsem řešila manželovu komplikovaně zlomenou nohu. Ihned jsem se spojila s asistenční službou, která vše řešila přestože byla neděle a v Itálii trošku jinak plyne čas:) Už v úterý pro něho přijela sanitka z Čr protože preferoval operaci s ohledem na rozsah zranění u nás. Velmi oceňuji empatický přístup operátorů na lince komunikovali se mnou a přímo i s manželem zajímali se o jeho zdravotní stav. Také zjišťovali jak se dostanu zpět do Čr s malými dětmi a nabízeli možnost odvozu. Nakonec jsem zvládla cestu odřídit s tím, že jsem přespala v hotelu v Rakousku. Vše mi bylo následně během 7 dnů proplaceno opravdu si toho velmi cením. Už nebude využívat jiné pojišťovny a ještě jednou velké díky.
Na základě 1402 recenzí

Seznamte se s naší historií, vizemi a cíli.

Kontaktujte naši asistenci 24/7 v jakékoliv nouzové situaci

Zde najdete informace pro novináře