Český lékař na telefonu 24/7
Proberte vaše zdravotní problémy v zahraničí s lékařem. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Česky hovořící lékař
Dostupnost 24/7
Předpis léků na dálku
Součástí všech variant pojištění
Součástí našeho cestovního pojištění je služba lékaře na telefonu. Pomůže vám, když máte na dovolené zdravotní problém a nevíte, co v takové situaci dělat. Lékař na telefonu s vámi vše zkonzultuje a nasměruje vás k řešení (instrukce vedoucí ke zlepšení vašeho zdravotního stavu, vystavení e-receptu na léky).
Benefity této služby:
- Časová úspora. Nemusíte hledat místního lékaře, ale vše vyřešíte z pohodlí vašeho hotelového pokoje.
- Přístup k účinným lékům. Pokud lékař usoudí, že potřebujete léky, a pokud je to v dané zemi možné, pošle vám e-recept na léčiva, která si vyzvednete v místní lékárně.
- Dostupnost 24 hodin denně.
- Konzultace v češtině. Služba je dostupná v českém jazyce.
- Pocit bezpečí a kontroly. Získáte větší kontrolu nad touto nelehkou situací.
- Možnost sdílení zdravotní dokumentace. Díky moderním technologiím lékaři detailně zdokumentujete vaše příznaky (video, fotografie).
Jak to funguje?
- Zavoláte na naši asistenční službu, nebo napíšete na asistenční chat. Dohodneme s vámi termín hovoru s lékařem. Vždy se snažíme sjednat termín v co nejkratším možném čase.
- Můžete si zvolit, zda s lékařem budete komunikovat telefonicky, na online hovoru či na chatu.
- Lékař s vámi vše probere. Pokud s ním komunikujete online, můžete mu zaslat podklady, týkající se vašeho zdravotního stavu (fotografie, video).
- Následuje řešení vaší situace. Lékař poradí, jak váš zdravotní problém řešit, popřípadě vám vystaví e-recept, na základě kterého si vyzvednete léky v místní lékárně (pokud to v dané zemi je možné).
- Do 2 hodin po hovoru s lékařem se vám ozve náš koordinátor. Ujistí se, zda je vše v pořádku a všemu jste porozuměli, popřípadě nabídne další podporu (například nasměrování do lékárny či zdravotnického zařízení).