Pojištění storna zájezdu

Pro případ, že budete nuceni letenku, ubytování nebo zájezd zrušit, vrátíme Vám peníze zpět za uhrazené cestovní služby

storno i z jiných než zdravotních důvodů

od 4 % z ceny cestovních služeb

až 100 % zaplacených prostředků zpět

pro cesty v hodnotě až 500 000 Kč

Zrušení cesty téměř z jakéhokoli doložitelného důvodu, platí na cesty do zahraničí i v ČR

Pojištění storna si nyní můžete sjednat ve dvou variantách - Storno a Storno Plus. Obě varianty obsahují minimálně zrušení cesty z vážných zdravotních důvodů cestujících včetně onemocnění COVID-19. Varianta Storno Plus zahrnuje více důvodů pro storno a širší okruh pojištěných osob. Má také nižší spoluúčasti – při hospitalizaci či úmrtí cestujícího 0 %.

Srovnání variant pojištění

Storno

 

  • stojí 4 % z ceny cestovních služeb, 3 % při sjednání s naším cestovním pojištěním
  • vztahuje se pouze na cestující
  • cestu můžete zrušit kvůli zdravotním potížím vč. COVID-19 (hospitalizace, úmrtí, upoutání na lůžko)
  • spoluúčast vždy 20 %

Storno Plus

 

  • stojí 7 % z ceny cestovních služeb, 5 % při sjednání s naším s cestovním pojištěním
  • vztahuje se na cestující i osoby, které s Vámi neměly cestovat
  • stornovat lze téměř z jakéhokoli doložitelného důvodu vč. COVID-19
  • hospitalizace nebo úmrtí cestujících 100 % zaplacených prostředků zpět, u ostatních důvodů je spoluúčast 20%

Co budete potřebovat k nahlášení škody?

Pojistnou smlouvu (nebo smlouvu o zájezdu), lékařskou zprávu s platnou diagnózou, popř. jiné potvrzení o vzniku škody (policejní protokol o poškození bydliště, potvrzení zaměstnavatele, žádost o rozvod, potvrzení o konání opravného termínu zkoušky, atp.). Dále stornofakturu a doklad o platbě služby, číslo účtu pro výplatu pojistného plnění.

V případě onemocnění COVID-19 je potřeba kopie výsledku testu, popř. potvrzení od lékaře, nebo ze školy (studenti), printscreen SMS potvrzení, nebo kopii výpisu z registru ÚZIS (zaměstnanci a OSVČ), popř. kopii rozhodnutí Krajské hygienické stanice o nařízené karanténě.

Tip: Můžete nahrát dokumenty ve formátu PDF, JPG, JPEG, PNG, BMP, GIF, TIFF s maximální velikostí 10 MB. Originály všech dokumentů si uschovejte po dobu minimálně 6 měsíců pro jejich případné ověření.

Nejčastější dotazy

Pojištění můžete sjednat do 3 pracovních dní po objednání první cestovní služby související s Vaší cestou či uhrazení zájezdu. Když objednáváte cestovní službu či hradíte zájezd méně než 15 dní před datem odjezdu, musíte pojištění storna sjednat v den objednání/úhrady.

Více informací

Pojištění storna lze uplatnit na:

  • zájezd s cestovní kanceláří (i se zahraniční cestovní kanceláří), ke kterému máte smlouvu o zájezdu
  • letenku koupenou přes zprostředkovatele nebo u letecké společnosti
  • ubytování rezervované přes on-line portály (např. přes Booking, Agodu atp.)
  • pronájem ubytování rezervovaný napřímo s ubytovatelem (např. Airbnb), pokud v případě nevyužití služby ubytovatel vystaví stornofakturu
  • pronájem vozidla, ať už jedete z ČR nebo si ho pronajímáte na místě pobytu
  • pronájem lodi nebo jachty, na které budete trávit svojí dovolenou
  • kurzy (např. jógy, lyžování, angličtiny atp.)
  • dětský a příměstský tábor
  • vstupenky na sportovní i kulturní akci (např. Wimbledon, Formule 1) i s cestovní službou (letenka nebo ubytování), pokud v případě neúčasti obdržíte stornofakturu. 

Pokud musíte zrušit již zakoupený zahraniční či tuzemský zájezd, oznamte to Vaší cestovní kanceláři a nahlaste nám zrušení cesty on-line v sekci "Nahlásit škodu". Nezapomeňte přiložit cestovní smlouvu a další nezbytné doklady, bez nichž Vám nebudeme moci poskytnout včas pojistné plnění.

Nahlásit škodu

Pojištění storna trvá do chvíle, kdy začnete čerpat svou cestovní službu, nebo kdy překročíte hranice vlasti. Tím myslíme např. odbavení na letišti nebo překročení hranice při cestě vlastním vozidlem do zahraničí.

Více informací

Pronájem chaty od kamaráda, který nevystaví stornofakturu, samostatné vstupenky bez cestovní služby, lístky (např. na trajekt), kde nedostanete v případě nevyužití stornofakturu.

Příběhy našich klientů

Chystali jsme se s rodinou na týdenní dovolenou na Mallorku. Tři dny před odjezdem syna začalo silně bolet břicho, a tak jsme jeli na pohotovost. V nemocnici byl potvrzen akutní zánět slepého střeva a místo dovolené musel syn okamžitě na operaci. Naštěstí jsme měli pojištění storna, takže se nám vrátila velká část peněz a na dovolenou pojedeme později. Hlavně, že je syn v pořádku. Zrušení cesty bylo nakonec snadné, s nadsázkou se dá říct, že peníze přišly na účet dřív, než jsme vybalili kufry připravené na cestu. Tak rychlé vyřízení celé záležitosti jsme opravdu nečekali a ještě jednou děkujeme.

paní Edita S.
hospitalizace syna před odjezdem do Španělska

Další zkušenosti našich klientů

Podrobný popis pojištění

Pojištění storna je určeno pro případ, že budete nuceni letenku, ubytování nebo zájezd náhle zrušit. Platí na cesty do zahraničí i po České republice. Pojištění lze sjednat do 3 pracovních dní po objednání první cestovní služby (u cesty typu „last minute“ v den objednání služby) či uhrazení zájezdu. Zvládnete to za pár minut online, i z Vašeho mobilu. Smlouva Vám přijde po zaplacení do e-mailu.

Na jaké případy se vztahuje pojištění Storno?

  • hospitalizace cestujícího (spoluúčast 20 %)
  • úmrtí cestujícího (spoluúčast 20 %)
  • upoutání cestujícího na lůžko (spoluúčast 20 %)
  • onemocnění COVID-19 (spoluúčast 20 %)

Na jaké případy se vztahuje pojištění Storno Plus?

  • hospitalizace cestujícího (bez spoluúčasti)
  • úmrtí cestujícího (bez spoluúčasti)
  • upoutání cestujícího na lůžko (spoluúčast 20 %)
  • Vaše onemocnění COVID-19 (spoluúčast 20 %)
  • osobní preventivní karanténa kvůli kontaktu s nakaženým (spoluúčast 20 %)
  • jiné doložitelné důvody cestujícího včetně nesplnění zdravotních podmínek při COVID-19 kontrole na letišti (spoluúčast 20 %)
  • zdravotní potíže osob, které s Vámi neměly cestovat (spoluúčast 20 %)
  • jiné doložitelné důvody osob, které s Vámi neměly cestovat (spoluúčast 20 %)

Zdravotními potížemi osob, které s Vámi neměly cestovat, jsou například péče o nemocné prarodiče, úraz blízkého spolupracovníka nebo úmrtí blízké osoby.

Jinými doložitelnými důvody může být nezaviněná ztráta zaměstnání, rozvodové řízení, konání opravné zkoušky, předvolání k soudu, zrušení schůzky obchodním partnerem, rozsáhlé poškození bydliště, nezaviněné neobdržení víza, dopravní nehoda cestou na letiště, zrušení události, která byla hlavním účelem cesty, adopce či osvojení dítěte, smrt domácího mazlíčka.

Kolik pojištění stojí

V případě, že si vyberete variantu Storno, zaplatíte pouze 4 % z ceny zájezdu, letenky, ubytování apod. U varianty Storno Plus, kdy můžete zrušit cestu také kvůli potížím osob, které s Vámi neměly cestovat, bude pojištění stát 7 % z celkové ceny služeb. Maximální cena cestovních služeb, které pojistíme v součtu na jednu pojistnou smlouvu, resp. na rodinu nebo na všechny spolucestující je 500 000 Kč. Pokud chcete pojistit dražší zájezd nebo cestovní službu, kontaktujte nás prosím na 221 860 860.

Spoluúčast

V závislosti na vybrané variantě pojištění Vám vrátíme až 100 % prostředků, které jste zaplatili cestovní kanceláři, prodejci letenek, ubytování či jiných cestovních služeb. Když budete rušit cestu z důvodů, na které se vztahuje 20 % spoluúčast, vrátíme Vám 80 % z celkové ceny služeb.

Nabízené slevy

V případě, že si pojištění storna sjednáte jako rozšíření jednorázového pojištění SingleTrip nebo jste majitelem celoročního pojištění MultiTrip, bude Vás stát pouze 3 % (Storno) nebo 5 % (Storno Plus) z ceny zájezdu nebo jiné cestovní služby. Na pojistném tak ušetříte téměř 30 %.

Přihlášením do klientské zóny Moje Evropská můžete získat ještě 10% slevu, která platí na jakékoliv pojištění, které nabízíme online.
 

Další pojištění

Naši partneři