Blog
Specialista na cestovní pojištění
+420 221 860 860

Pracovní příležitosti

Připojte se k našemu týmu specialistů

Pojišťovna se 100% zahraniční účastí a stabilním kolektivem hledá nové kolegyně/kolegy na pozice


ASISTENT/KA LIKVIDACE ŠKOD NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

 

Charakteristika činnosti
• registrace a ohodnocení škod
• zajišťování dokumentace k pojistným událostem
• administrativní práce související s likvidací pojistných událostí (scanování, archivace)

Požadujeme
• středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání
• znalost práce na PC (MS Office)
• ochotu naučit se pracovat s různými programy, do kterých vás zaučíme
• praxe v oboru není podmínkou

Výhodou pro Vás je
• pokud Vás baví administrativní činnost
• máte-li rádi zázemí kanceláře

Nabízíme
• spolupráci na zkrácený úvazek (20 hodin týdně)
• pracovní dny dle vzájemné dohody
• zázemí mezinárodní společnosti
• práci v přátelském a stabilním kolektivu s nízkou fluktuací
• zaměstnanecké výhody (stravenky, zaměstnanecké slevy, nadstandardní lékařská péče, penzijní připojištění, pitný režim na pracovišti včetně kávy Illy)
• odpovídající finanční ohodnocení a osobní motivační bonusy
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
• nástup možný ihned

Dojde-li k uzavření pracovního poměru, bude uzavřen na dobu určitou. V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis paní Aleně Machyánové: amc@ERVpojistovna.cz

Na nejvhodnější zaslané reakce budeme reagovat do 20 pracovních dnů od jejich přijetí. Pokud Vás v této lhůtě kontaktovat nebudeme, dali jsme v tomto výběrovém řízení přednost jiným kandidátům. V takovém případě neváhejte dále sledovat naši nabídku pracovních příležitostí.

Odpovědí na tento inzerát dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání poskytnutých dat a materiálů, včetně Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/200 Sb., o ochraně osobních údajů pro potřeby výběrového řízení v ERV Evropské pojišťovně, a.s.


IT ADMINISTRÁTOR


Charakteristika činnosti
• správa a podpora uživatelů v prostředí MS Windows, Office, Active directory
• zodpovědnost za instalaci, administraci a podporu podnikových IS
• správa serverů i stanic běžících na platformě HYPER V
• příprava uživatelského prostředí, podpora uživatelů, řešení běžných problémů
• řešení a dokumentace bezpečnostních incidentů
• odborná spolupráce s IT odd. Mnichov, Moskva, Kyjev
• pravidelný reporting a vedení provozních evidencí

Požadujeme
• SŠ, VŠ 
• zkušenosti s platformou MS WINDOWS (Windows Server, MS Windows, MS Office)
• administrace MS Exchange a Active Directory
• znalost TCP/IP, LAN / WAN / VPN
• zkušenost se správou a podporou webových aplikací
• praxe v administraci / podpoře alespoň 3 roky
• schopnost zpracovat hovory a maily v angličtině (odborná IT terminologie)
• aktivní přístup k řešení problémů, komunikativnost, samostatnost

Nabízíme
• zázemí mezinárodní společnosti a příjemné pracovní prostředí
• práci v přátelském a stabilním kolektivu s nízkou fluktuací
• zaměstnanecké výhody (stravenky, zaměstnanecké slevy, lékařská péče, penzijní připojištění, káva a pitný režim na pracovišti)
• odpovídající finanční ohodnocení a osobní motivační bonusy
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, jazykové kurzy
• pružnou pracovní dobu
• nástup možný ihned

Dojde-li k uzavření pracovního poměru, bude uzavřen na dobu určitou. V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis paní Aleně Machyánové: amc@ERVpojistovna.cz

Na nejvhodnější zaslané reakce budeme reagovat do 20 pracovních dnů od jejich přijetí. Pokud Vás v této lhůtě kontaktovat nebudeme, dali jsme v tomto výběrovém řízení přednost jiným kandidátům. V takovém případě neváhejte dále sledovat naši nabídku pracovních příležitostí.

Odpovědí na tento inzerát dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání poskytnutých dat a materiálů, včetně Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/200 Sb., o ochraně osobních údajů pro potřeby výběrového řízení v ERV Evropské pojišťovně, a.s.

© 2017 ERV Evropská pojišťovna, a. s.

Powered by AARON GROUP