Specialista na cestovní pojištění
+420 221 860 860

Příběhy našich klientů

Případy z praxe, které jsme úspěšně vyřešili.

Během Vašich cest do zahraničí se mohou přihodit různé komplikace a nepříjemnosti spojené nejen s Vaším zdravím. Starosti, kterých je při takových situacích dost, můžete přenechat na nás. Níže uvádíme některé případy z praxe, které jsme úspěšně vyřešili.

SRDEČNÍ INFARKT

Destinace: Egypt
Klient: muž, 58 let

Popis případu

Předposlední den dovolené v Egyptě utrpěl pojištěný rozsáhlý srdeční infarkt. Byl převezen do nemocnice a musel být okamžitě operován. Několik dní strávil na oddělení JIP, jelikož mu byl voperován trojnásobný bypass. Poté byl přeložen na lůžkovou část kardiologie. Vzhledem k tomu, že nebyl schopen převozu zpět do ČR, zajistili jsme, aby za ním přicestoval z ČR jeho syn. Ten mohl se svým otcem zůstat po celou dobu 14denního pobytu v nemocnici, pojišťovna mu zajistila ubytování, stravování a letenky. Dále již bylo možné přistoupit k převozu pacienta zpět do ČR leteckou ambulancí.

Celkové náklady: 1 710 000 Kč
Celkový čas práce asistenční služby na případu: 17 hodin

ÚRAZ KOLENE

Destinace: Thajsko
Klient: žena, 46 let

Popis případu

Klientka se zúčastnila poznávacího zájezdu v Thajsku. Při horském treku spadla a vážně si zranila koleno. Byla převezena do nemocnice v hlavním městě dané oblasti. Vyšetření ukázalo, že je nutná urgentní operace, jelikož má klientka koleno roztříštěné. Po operaci následoval týdenní pobyt v nemocnici s rehabilitací, aby byla schopna zpáteční cesty. Bylo nutné zařídit letenku se sedadlem navíc kvůli sádře a kolečkové křeslo pro transporty po letišti. Letecký návrat do ČR byl zařízen i pro rodinu, která po dohodě s klientkou v době její hospitalizace dokončila poznávací zájezd. Setkali se až při společném odletu do Prahy.

Celkové náklady: 196 606 Kč
Celkový čas práce asistenční služby na případu: 12 hodin

ROZBITÉ UMYVADLO

Destinace: Francie
Klient: muž, 32 let

Popis případu

Klient uklouzl v hotelové koupelně a při snaze zachytit se okraje umyvadla došlo k jeho vytržení ze zdi. Umyvadlo bylo zapuštěné do mramorové desky, která se pádem na zem rozbila. Klient utrpěl jen drobné oděrky, majitelé hotelu však požadovali úhradu za rozbité umyvadlo a mramorovou desku. Asistenční služba vystavila platební garanci a klient mohl v klidu odcestovat.

Celkové náklady: 25 000 Kč
Celkový čas práce asistenční služby na případu: 2 hodiny

MENINGITIDA DÍTĚTE

Destinace: Turecko
Klient: chlapec, 5 let

Popis případu

Chlapec byl hospitalizován s akutní meningitidou, tedy mozkovou infekcí. Je to velice těžká diagnóza a případ byl monitorován s velkou důležitostí od prvního telefonátu. Klient byl 10 dní hospitalizován. Pojišťovnou byla vzhledem k jazykové bariéře zajištěna veškerá komunikace, dle zaslaných výsledků probíhaly konzultace s naším lékařem. Matce byly průběžně předávány informace o stavu dítěte a následujícím postupu. Chlapec byl 4 dny na nitrožilní stravě. Pojišťovna též zajistila náhradní ubytování pro matku a zpáteční cestu do ČR.

Celkové náklady: 39 857 Kč
Celkový čas práce asistenční služby na případu: 25 hodin

ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU PŘI LYŽOVÁNÍ

Destinace: Rakousko
Klient: muž, 40 let

Popis případu

Při lyžování v Rakousku srazil náš klient starší ženu. K nehodě došlo v nepřehledné zatáčce na sjezdovce. Náš klient jel příliš rychle a nestačil se lyžařce, která se objevila před ním, vyhnout. Výsledkem srážky bylo těžké zranění lyžařky v oblasti kolene. Zraněná byla převezena do nemocnice, zatímco policie sepisovala s naším klientem průběh nehody. K té došlo v prosinci a již v lednu se na pojištěného obrátil advokát poškozené. Léčba zraněné ženy se protáhla až do dalšího podzimu a vyvrcholila operací kolene (endoprotéza). Po ukončení léčby se poškozený domáhal odškodnění ve výši cca 5 000 000 Kč. Řešením případu jsme pověřili specialisty na rakouské právo a odpovědnost za škodu.

Po dlouhém vyjednávání byla uzavřena kompromisní dohoda o mimosoudním vyrovnání znějící na 3 500 000 Kč.

Celkové náklady: 3 500 000 Kč

ZPOŽDĚNÁ ZAVAZADLA

Při odletu klientů z Prahy došlo k poruše odbavovacího zařízení a cestující museli být odbaveni u vedlejší přepážky. Po příletu do Hurghday zjistili, že letadlem dorazilo ze 120 pouze 9 kufrů. Bylo zjištěno, že zbytek zavazadel se nachází v Krakově v Polsku. Všichni klienti si museli vyžádat protokol od dopravce, což trvalo několik hodin. Letecká společnost slíbila, že zavazadla dorazí druhý den dopoledne. Přišla však pouze část a z toho navíc některá z nich poškozená. Zbytek zavazadel byl doručen během dalších 2 dnů. Vzhledem  k tomu, že měli klienti sjednáno pojištění zpoždění zavazadel, mohli si nakoupit nezbytné náhradní věci.

Celkové náklady:
30 x 10 000 Kč nákup náhradních věcí, 10 x 2 000 Kč poničení zavazadel, celkem tedy 320 000 Kč

© 2014 ERV pojišťovna, a. s.

Powered by AARON GROUP