Celosvětová asistenční služba
Síť pomoci na všech kontinentech
pojištění léčebných výloh i na nemoc COVID-19
1
milion spokojených klientů na cestách každý rok
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
hovory na asistenční linku plně proplácíme
Asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Aktivní asistenci pro Vás zajišťuje naše vlastní asistenční služba Euro-Center Prague. Česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomohou Vám v jakékoliv nouzové situaci během pobytu v zahraničí. Kontaktovat je můžete telefonicky na +420 221 860 606 nebo jednoduše přes úvodní stránku v mobilní aplikaci Moje Evropská.
Pomoc klientům přímo v turistických oblastech pomáhá zajišťovat naše celosvětová asistenční síť Euro-Center. Díky neustálému kontaktu s místními zdravotnickými zařízeními dohlíží na úroveň léčebné péče, může jim garantovat úhradu účtů apod.
Kdy se obrátit na asistenční službu?
Na asistenční službu se obraťte v jakékoli tísňové situaci vyžadující pomoc, např.:
- Když potřebujete lékaře,
- nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti,
- v případě hospitalizace nebo lékařského převozu,
- při nehodě,
- před předčasným návratem do vlasti,
- při úmrtí spolucestujícího,
- při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů,
- v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu.
S čím Vám naše asistence pomůže?
- Poradí, jak postupovat při pojistné události,
- zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě,
- poskytnutím platební záruky Vás ušetří přímé platby za hospitalizaci či nákladné ošetření,
- zajistí převoz do jiného zdravotnického zařízení a lékařský doprovod,
- s využitím českého asistenčního lékaře sleduje Váš zdravotní stav,
- zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při Vaší delší hospitalizaci,
- zajistí prodloužení pobytu v hotelu včetně stravování,
- zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků,
- zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti,
- potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
- pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody.
Na co se Vás asistence zeptá?
- Vaše jméno a datum narození,
- co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy,
- číslo pojistky,
- místo a délku pobytu v zahraničí,
- kontaktní telefonní číslo v místě nehody,
- spojení na nemocnici a ošetřujícího lékaře.
Celosvětová síť Euro-Center
