Celosvětová asistenční služba

Síť pomoci na všech kontinentech

pojištění léčebných výloh i na nemoc COVID-19

1

milion spokojených klientů na cestách každý rok

vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba

hovory na asistenční linku plně proplácíme

Asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Aktivní asistenci pro Vás zajišťuje naše vlastní asistenční služba Euro-Center Prague. Česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomohou Vám v jakékoliv nouzové situaci během pobytu v zahraničí. Kontaktovat je můžete telefonicky na +420 221 860 606 nebo jednoduše přes úvodní stránku v mobilní aplikaci Moje Evropská.

Pomoc klientům přímo v turistických oblastech pomáhá zajišťovat naše celosvětová asistenční síť Euro-Center. Díky neustálému kontaktu s místními zdravotnickými zařízeními dohlíží na úroveň léčebné péče, může jim garantovat úhradu účtů apod.

Kdy se obrátit na asistenční službu?

Na asistenční službu se obraťte v jakékoli tísňové situaci vyžadující pomoc, např.:

  • Když potřebujete lékaře,
  • nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti,
  • v případě hospitalizace nebo lékařského převozu,
  • při nehodě, 
  • před předčasným návratem do vlasti, 
  • při úmrtí spolucestujícího,
  • při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů,
  • v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu.

S čím Vám naše asistence pomůže?

  • Poradí, jak postupovat při pojistné události,
  • zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě,
  • poskytnutím platební záruky Vás ušetří přímé platby za hospitalizaci či nákladné ošetření,
  • zajistí převoz do jiného zdravotnického zařízení a lékařský doprovod,
  • s využitím českého asistenčního lékaře sleduje Váš zdravotní stav,
  • zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při Vaší delší hospitalizaci,
  • zajistí prodloužení pobytu v hotelu včetně stravování,
  • zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků,
  • zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti,
  • potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
  • pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody.

Na co se Vás asistence zeptá?

  • Vaše jméno a datum narození,
  • co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy,
  • číslo pojistky,
  • místo a délku pobytu v zahraničí,
  • kontaktní telefonní číslo v místě nehody,
  • spojení na nemocnici a ošetřujícího lékaře.

Celosvětová síť Euro-Center