Celosvětová asistenční službaSíť pomoci na všech kontinentech

síť center pomoci na všech kontinentech
750
tisíc spokojených klientů každý rok
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
7dní
bezkonkurenčně rychlé vyřízení škody

Asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Aktivní asistenci pro Vás zajišťuje naše vlastní asistenční služba Euro-Center Prague. Česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomohou Vám v jakékoliv nouzové situaci během pobytu v zahraničí. Kontaktovat je můžete telefonicky na +420 221 860 606 nebo jednoduše přes úvodní stránku v mobilní aplikaci Moje Evropská.

Pomoc klientům přímo v turistických oblastech pomáhá zajišťovat naše celosvětová asistenční síť Euro-Center. Díky neustálému kontaktu s místními zdravotnickými zařízeními dohlíží na úroveň léčebné péče, může jim garantovat úhradu účtů apod.

Kdy se obrátit na asistenční službu?

Na asistenční službu se obraťte v jakékoli tísňové situaci vyžadující pomoc, např.:

  • Když potřebujete lékaře,
  • přesáhnou-li Vaše výlohy na ošetření 150 €,
  • nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti,
  • v případě hospitalizace nebo lékařského převozu,
  • při nehodě, 
  • před předčasným návratem do vlasti, 
  • při úmrtí spolucestujícího,
  • při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů,
  • v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu.

S čím Vám naše asistence pomůže?

  • Poradí, jak postupovat při pojistné události,
  • zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě,
  • poskytnutím platební záruky Vás ušetří přímé platby při hospitalizaci či při náročném ambulantním ošetření,
  • s využitím českého asistenčního lékaře sleduje Váš zdravotní stav,
  • zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při Vaší delší hospitalizaci,
  • zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků,
  • zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti,
  • potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
  • pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody.

Na co se Vás asistence zeptá?

  • Vaše jméno a datum narození,
  • co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy,
  • číslo pojistky,
  • místo a délku pobytu v zahraničí,
  • kontaktní telefonní číslo.

Celosvětová síť Euro-Center

Mapa Euro-Center