Český lékař na telefonu 24/7

Proberte vaše zdravotní problémy v zahraničí s lékařem. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Česky hovořící lékař 

Dostupnost 24/7

Předpis léků na dálku

Součástí všech variant pojištění

Součástí našeho cestovního pojištění je služba českého lékaře na telefonu. Pomůže vám, když máte na dovolené lehčí zdravotní problém (alergie, nachlazení, infekce, atd.) a nevíte, co v takové situaci dělat. Lékař na telefonu s vámi vše zkonzultuje a nasměruje vás k řešení (poradí vám, co dělat, popřípadě vystaví e-recept na léky).

Benefity této služby:

  • Časová úspora. Nemusíte hledat místního lékaře, ale vše vyřešíte z pohodlí vašeho hotelového pokoje.
  • Přístup k účinným lékům. Pokud lékař usoudí, že potřebujete léky, a pokud je to v dané zemi možné, pošle vám e-recept na léčiva, která si vyzvednete v místní lékárně. 
  • Dostupnost 24 hodin denně. 
  • Konzultace v češtině. Služba je dostupná v českém jazyce.
  • Pocit bezpečí a kontroly. Získáte větší kontrolu nad touto nelehkou situací.
  • Možnost sdílet foto a video. Díky moderním technologiím lékaři detailně zdokumentujete vaše příznaky prostřednictvím fotografií nebo videa. 

Jak to funguje?

  • Zavoláte na naši asistenční službu, nebo napíšete na asistenční chat. Dohodneme s vámi termín hovoru s lékařem. Vždy se snažíme sjednat termín v co nejkratším možném čase.
  • Můžete si zvolit, zda s lékařem budete komunikovat telefonicky, na videohovoru či na chatu. 
  • Lékař s vámi vše probere. Pokud s ním komunikujete online, můžete mu zaslat podklady, týkající se vašeho zdravotního stavu (fotografie, video).
  • Následuje řešení vaší situace. Lékař poradí, jak váš zdravotní problém řešit, popřípadě vám vystaví e-recept, na základě kterého si vyzvednete léky v místní lékárně (pokud to v dané zemi je možné). 
  • Do 2 hodin po hovoru s lékařem se vám ozve náš koordinátor. Ujistí se, zda je vše v pořádku a všemu jste porozuměli, popřípadě nabídne další podporu (například nasměrování do lékárny či zdravotnického zařízení).