Jediní specialisté na cestovní pojištění
pojištění léčebných výloh i na nemoc COVID-19
spokojených klientů na cestách každý rok
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
v řadě pojišťovna s nejlepším cestovním pojištěním
Nahlásit škodu
Máte pojistnou událost? Nahlaste ji jednoduše online. Škodu vyřídíme do 7 pracovních dnů!
+420 221 860 860
Pro firmy
Jste u nás pojištěni a vaši pracovníci se chystají do zahraničí? Nahlaste nám jejich cestu online.
Zjistěte více o firemním cestovním pojištění. Mezi naše klienty patří 60 ze 100 největších firem v ČR a další významné společnosti.
Moje Evropská
Sjednejte si pojištění s 10% slevou, získejte přehled o vašich smlouvách, jednoduše prodlužte pojištění nebo nahlaste škodu.
Nejčastější dotazy
Aktuální stanovisko ERV Evropské pojišťovny k situaci kolem COVID-19 naleznete pod odkazem níže.
Aktuální stanovisko ERV Evropské pojišťovny k situaci kolem povinného pojištění občanskoprávní odpovědnosti při zimní dovolené v Itálii naleznete pod odkazem níže.
Když cestovní kancelář, u které jste měli zakoupený zájezd, zkrachovala (ocitla se v insolvenci) a byla pro tento případ pojištěná u ERV Evropské, postupujte prosím podle návodu pod odkazem níže.
Ano. Závažné poškození bydliště, k němuž došlo méně než 30 dní před odjezdem, je jedním z důvodů pro uplatnění našeho pojištění storna (u pojištění prodávaných v CK nebo varianty Storno Plus). Nad rámec pojistných podmínek jsme se navíc rozhodli uznat storno i v případech, kdy dojde k poškození bydliště u rodinných příslušníků, tj. rodičů, dětí či sourozenců.
Některé z karet obsahují pouze úrazové pojištění, v převážné většině nejsou limity pojistného plnění příliš vysoké a u léčebných výloh se vyskytuje vysoká spoluúčast (až ve výši 5 000 Kč). Většinou neobsahuje pojištění storna a dalších rizik spojených s cestováním. Spoléháte-li na pojištění v rámci platebních karet, pečlivě si ověřte. co zahrnuje a na koho se vztahuje.
Tipy na cesty
Pojištění Storno: často kladené dotazy
