Sjednáte ho výhradně přes naše partnerské ubytovací zařízení nebo rezervační systémy.
Na jaké případy se pojištění vztahuje
Zrušení pobytu
- akutní onemocnění či úraz Vás, Vašeho spolucestujícího nebo Vašeho nejbližšího příbuzného, či onemocnění COVID-19 Vás nebo Vašeho spolucestujícího
- nezaviněná ztráta zaměstnání v důsledku organizačních změn či zrušení zaměstnavatele (i Vašeho spolucestujícího)
- rozvodové řízení zahájené po uzavření pojištění
- konání opravné zkoušky, pokud k neúspěšnému vykonání došlo po uzavření pojištění
- rozsáhlé poškození Vašeho bydliště následkem požáru, povodně, trestného činu apod. těsně před odjezdem
Odpovědnost za škody v ubytovacím zařízení
- pro případ, kdy poškodíte vybavení ubytovacího zařízení
Nevyužitá dovolená
- pro případ, kdy si kvůli úrazu nebo hospitalizaci nemůžete užít dovolenou podle původního plánu
Kolik pojištění stojí
Zaplatíte pouze 4 – 6 % z celkové ceny ubytování dle produktové varianty.
Spoluúčast
Vrátíme Vám 80 % ze storno poplatků, které budete muset zaplatit ubytovacímu zařízení. To znamená, že na každé pojistné události se budete podílet 20 %. V případě hospitalizace je spoluúčast pouze 10 %.
Jak nahlásit škodu
Škodu nahlásíte jednoduše on-line prostřednictvím naší aplikace pro hlášení škod. Dle typu Vaší škody vyberte Zrušení cesty, Odpovědnost za škodu na zdraví či majetku nebo Jiná pojistná událost (v případě nevyužité dovolené). Další informace najdete na stránce Jak nahlásit škodu.