Asistent/ka likvidace škod
Co bude Vaší pracovní náplní:
- likvidace pojistných událostí, výpočet/výplata pojistného plnění
- registrace škod, zajišťování dokumentace, ohodnocení škody
- administrativní práce související s likvidací pojistných událostí (scanování, archivace)
- konzultační a poradenská činnost pro klienty v oblasti likvidace pojistných událostí (písemně, telefonicky, ústně)
Požadujeme od Vás:
- minimálně středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
- výborné komunikační dovednosti
- schopnost porozumět e-mailům a dokumentům v angličtině
- znalost práce na PC (MS Office)
- naučit se pracovat s různými programy, se kterými vás seznámíme
Výhodou pro Vás je:
- pokud Vás baví administrativní činnost a máte rádi zázemí kanceláře
- zkušenost s jednáním s klienty
My Vám nabízíme:
- přátelský a stabilní kolektiv středně velké firmy (okolo 60 zaměstnanců)
- spolupráci na plný úvazek 37,5 hodiny týdně
- dobré finanční ohodnocení
- oblíbenou lokalitu Karlína - prestižní kancelářské části Prahy
- práci minutu od metra nebo tramvaje Křižíkova
- 5 týdnů dovolené, mimořádná volna a placené sick days (až 3 dny za sebou i opakovaně)
- 1 kg uzeného lososa na Vánoce – letitá tradice
- odborné vzdělávání a osobní rozvoj
- příjemné moderní pracovní prostory
- 1 den placeného volna na konci roku
- společné aktivity s kolegy – cyklovíkendy, teambuilding
- 50% zaměstnaneckou slevu na cestovní pojištění
- příspěvek na penzijní připojištění (po 1. roce)
- občasná možnost home office
- travenkový paušál
- nástup možný ihned
Oslovila Vás naše nabídka? Pak neváhejte a pošlete mi svůj životopis s motivačním dopisem na e-mail ppr@ERVpojistovna.cz. Mé jméno je Petra Tinlová a velmi ráda Vás pozvu na osobní pohovor, kde mě o svých kvalitách můžete přesvědčit!
Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti ERV Evropská pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.