Co bude Vaší pracovní náplní:

  • telefonická, písemná i osobní komunikace s našimi klienty v rámci klientského centra
  • péče a rozvoj vztahů se stávajícími klienty
  • aktivní informování klientů o nabídce našich produktů
  • sjednávání cestovního pojištění
  • administrativní činnost a správa pojistných smluv
  • asistence při vyřizování škod s klienty
  • podpora obchodních oddělení

Požadujeme od Vás:

  • výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • aktivní znalost práce na PC, MS Office, zvládat využívat více databází, ve kterých Vás naučíme pracovat
  • anglický jazyk na úrovni intermediate, příležitostně budete vyřizovat maily a hovory v angličtině
  • samostatnost, zodpovědnost, rozhodnost
  • nadšení pro věc, přesvědčivý projev a umění zaujmout

Výhodou pro Vás je:

  • praxe v oboru pojišťovnictví
  • vzdělání ekonomického směru
  • pokud máte obchodní dovednosti

My Vám nabízíme:

  • spolupráci na plný úvazek
  • přátelský a stabilní kolektiv s nízkou fluktuací
  • zaměstnanecké výhody (stravenky, zaměstnanecké slevy, lékařská péče, penzijní připojištění, pitný režim na pracovišti včetně kávy, čaje apod.)
  • odpovídající finanční ohodnocení a osobní motivační bonus
  • možnost dalšího vzdělávání a potenciál profesního růstu
  • příjemné moderní pracovní prostory
  • zájemce z řad absolventů velmi rádi zaučíme
  • nástup možný ihned

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis na paní Alenu Machyánovou: amc@ERVpojistovna.cz

Odpovědí na tento inzerát dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání poskytnutých dat a materiálů, včetně Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/200 Sb., o ochraně osobních údajů pro potřeby výběrového řízení v ERV Evropské pojišťovně, a.s.