Co bude Vaší pracovní náplní?

  • příprava dat
  • zpracování ad hoc analýz
  • tvorba a aktualizace popisu postupů (manuálu) ke svěřeným činnostem
  • vedení dokumentace ke všem kalkulacím, postupům v rámci oddělení
  • spolupráce s vedoucí oddělení

Požadujeme od Vás:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo finančního směru
  • anglický jazyk na úrovni pokročilí slovem i písmem
  • velmi dobrou znalost MS Office (Excel, Word)
  • samostatnost, systematičnost
  • analytické myšlení, preciznost a zodpovědnost

Výhodou pro Vás je:

  • pokud vás opravdu baví čísla
  • hledáte-li práci na pár dní v týdnu

Můžeme Vám nabídnout:

  • přátelský a stabilní kolektiv středně velké firmy
  • spolupráci na zkrácený úvazek (2 – 3 dny v týdnu dle vašich možností, vhodné zejména pro studenty posledních ročníků VŠ)
  • dobré finanční ohodnocení a osobní motivační bonus
  • oblíbenou lokalitu Karlína - prestižní kancelářské části Prahy
  • placené sick days (až 3 dny za sebou)
  • kilo uzeného lososa na Vánoce – 26letá tradice
  • příspěvky na jazykové kurzy
  • odborné vzdělávání a osobní rozvoj
  • společné aktivity s kolegy – beachvolejbal, cyklovíkendy, sklípek na Moravě
  • casual fridays
  • 50% zaměstnaneckou slevu na cestovní pojištění
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • nástup možný ihned

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na paní Alenu Machyánovou na email amc@ERVpojistovna.cz.