Celosvětová asistenční služba

Síť pomoci na všech kontinentech

Český lékař na telefonu

1,5

mil. pojištěných klientů ročně

naše vlastní asistenční služba

16

let po sobě oceněni jako nejlepší pojišťovna

Nonstop asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Můžete zavolat prakticky kdykoliv - naši česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a můžete se na ně obrátit v tísňových situacích během Vašeho cestování. 

Máme vlastní celosvětovou asistenční službu a hustou síť síti smluvních zdravotních zařízení po celém světě. Asistenční služba Euro-Center sestává z týmu vyškolených koordinátorů, kteří Vám na telefonu poradí, a v případě potřeby Vás nasměrují do smluvního zdravotního zařízení. Nezáleží na tom, kde právě jste - naše mezinárodní síť zdravotních partnerů pokrývá téměř celý svět. 

Smluvní zdravotnická zařízení osobně kontrolujeme, abychom Vám zaručili co nejvyšší kvalitu zdravotní péče.

 

Výhody naší asistenční služby

Assistence 24/7

K dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Medicall

Možnost propojení s česky hovořícím lékařem

Celosvětová síť pomoci

Celosvětová síť smluvních zdravotních zařízení

 

Kdy se obrátit na asistenční službu?

Ať už se Vám na dovolené přihodí jakákoliv situace (úraz, nemoc, ztráta či odcizení zavazadel, atd.), spojte se s naší asistenční službou. V život ohrožující situaci  samozřejmě nejprve volejte sanitku, ale v ostatních případech kontaktujte asistenční službu. Kontakty na asistenční službu, stejně jako ostatní důležité údaje o Vašem pojištění naleznete na Vaší digitální kartičce, kterou Vám zašleme po sjednání pojištění.

Neváhejte se nám ozvat:

  • Když potřebujete lékaře
  • nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti
  • v případě hospitalizace nebo lékařského převozu
  • při nehodě 
  • před předčasným návratem do vlasti 
  • při úmrtí spolucestujícího
  • při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů
  • v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu

Je důležité, abyste nás kontaktovali ještě před návštěvou nemocnice či lékaře. Jen tak Vás můžeme nasměrovat do našeho smluvního zdravotního zařízení a zaručit Vám kvalitní ošetření.

 

Služba Český lékař na telefonu

Věděli jste, že lehčí zdravotní problémy můžete vyřešit i bez návštěvy zdravotního zařízení? Ve 40 zemích světa (v Chorvatsku, Egyptě, Itálii, a mnoha dalších turistických destinacích) nabízíme službu Český lékař na telefonu. Kvalifikovaný doktor s Vámi Vaše potíže probere, a poradí Vám, co dělat. Může Vám rovněž poslat e-recept, díky kterému si vyzvednete léky v místní lékárně.

Doktor na telefonu

 

S čím Vám naše asistence pomůže?

  • Poradí, jak postupovat při pojistné události
  • Zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě
  • Poskytnutím platební záruky Vás ušetří přímé platby za hospitalizaci či nákladné ošetření
  • Zajistí převoz do jiného zdravotnického zařízení a lékařský doprovod
  • S využitím českého asistenčního lékaře sleduje Váš zdravotní stav
  • Zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při Vaší delší hospitalizaci
  • Zajistí prodloužení pobytu v hotelu včetně stravování
  • Zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků
  • Zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti
  • Potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
  • Pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody

 

Na co se Vás asistence zeptá?

  • Vaše jméno a datum narození
  • Co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy
  • Číslo pojistky
  • Místo a délku pobytu v zahraničí,
  • Kontaktní telefonní číslo v místě nehody,
  • Spojení na nemocnici a ošetřujícího lékaře