Mobilní aplikaceKartička cestovního pojištění a informační servis pro bezpečné cestování ve Vašem mobilu

síť center pomoci na všech kontinentech
750
tisíc spokojených klientů každý rok
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
7dní
bezkonkurenčně rychlé vyřízení škody

Mobilní aplikace Moje Evropská
Vaše cestovní pojistka v mobilu

Mějte kompletní informace o svém cestovním pojištění vždy při ruce! Stáhněte si zdarma naši mobilní aplikaci Moje Evropská a už s sebou nebudete muset vozit žádné zbytečné papíry. V mobilu budete mít rychlý kontakt na asistenční službu, informace o svém pojištění, užitečný trezor dokumentů a praktické rady na cestu. 

Co v aplikaci najdete?

Na domovské stránce najdete rychlý kontakt na asistenční službu a přehled Vašich aktuálních pojistek. Můžete tak okamžitě volat asistenční službu či pojišťovnu, případně si nechat zavolat zpět.        

V části Moje pojistky najdete kompletní informace o Vašem pojištění, elektronickou kartičku pojištění a také přehledné pojistné podmínky.

Mobilní aplikace Moje Evropská

Trezor dokumentů nabízí zabezpečené úložiště vašich dokladů. Kopie dokladů v mobilu se Vám mohou hodit při jejich ztrátě či odcizení, nebo když si je jednoduše zapomenete.      

Do Rad na cestu jsme pro Vás vybrali praktické informace, které se vám hodí před cestou, během ní i po návratu. Zároveň zde najdete aktuální seznam rizikových a válečných oblastí a připraveny jsou i nejčastější dotazy k vašemu pojištění (FAQ).      

Do části Zprávy Vám budeme zasílat pouze ty nejdůležitější informace k Vašemu pojištění.

Mobilní aplikace Moje Evropská

Jak si aplikaci nainstalujete?

  1. V GooglePlay nebo AppStore zadejte „Moje Evropska“ nebo využijte naše QR kódy.
  2. Stáhněte a nainstalujte si aplikaci.
  3. Zadejte číslo smlouvy vašeho celoročního pojištění MultiTrip, jednorázového pojištění Sbaleno nebo firemního pojištění. S jiným typem pojištění se do aplikace zaregistrovat nelze.
  4. Zadejte data narození všech osob, které chcete v aplikaci vidět. U firemních pojistek zadejte IČ.
  5. Potvrďte, že jste dokončili zadávání jednotlivých osob.
  6. Klikněte na tlačítko „Zaregistrovat“. Tím máte svou pojistku uloženu v mobilu.
  7. Vložte své telefonní číslo a povolte zasílání „push“ zpráv.

S případnými dotazy k instalaci či problémy s používáním aplikace se, prosíme, obracejte na klientské centrum ERV Evropské pojišťovny na čísle 221 860 860.

Mobilní aplikace ERV travel & care
Servis pro Vaše bezpečné cestování

Mějte vždy aktuální přehled o bezpečnosti v zemi, kam cestujete! Naše mobilní aplikace ERV travel & care Vám poskytne informace o bezpečnostní situaci a zdravotnictví v kterékoli zemi světa. Navíc Vám pošle okamžité upozornění, pokud se v navštívené oblasti stane něco zásadního. Navede Vás k prověřeným nemocnicím či lékárnám, poskytne důležitá telefonní čísla.

Co v aplikaci najdete?

Na domovské stránce jsou okamžitě vidět aktuální výstrahy k zemi, kde se právě nacházíte. Nová a zásadní varování přicházejí přes push zprávy. Tyto informace jsou kvůli včasnosti doručení anglicky, ale lze je snadno přeložit pomocí integrovaného překladače.

V části Informace o zemích najdete údaje o jakékoli zemi, kterou chcete navštívit. Použité barvy ukazují rizikovost země.

Mobilní aplikace travel&care

V části Poloha můžete najít námi vybrané partnerské nemocnice ve vaší blízkosti. Dále jsou na mapě zobrazeny lékárny a ambasády s kontaktními informacemi. V případě problému ale nezapomínejte nejdříve volat naši asistenční službu.

V části Nouzová situace najdete údaje o Vaší aktuální poloze a čísla místních tísňových linek na policii, hasiče a záchrannou službu, stejně jako kontakt na asistenční službu ERV.

Mobilní aplikace travel&care

Jak si aplikaci nainstalujete?

  1. Jděte do GooglePlay nebo AppStore a zadejte výraz „ERV travel & care“ nebo využijte naše QR kódy.
  2. Stáhněte a nainstalujte si aplikaci.
  3. Povolte používání polohových služeb, jen tak budete moci aplikaci používat.
  4. Vyberte zemi „Česká republika“ a pak zadejte registrační kód, kterým je číslo smlouvy Vašeho celoročního pojištění MultiTrip nebo firemního pojištění. S jiným typem pojištění se do aplikace zaregistrovat nelze.
  5. Je-li registrační kód akceptován, vygeneruje se SMS zpráva, kterou odešlete. Tak se číslo Vašeho mobilu dostane k nám a my Vám v nebezpečných situacích budeme moci poslat varovnou textovou zprávu. Nyní je aplikace plně funkční.