Praha, 17. dubna 2018 – ERV Evropská pojišťovna v jubilejním 20. ročníku opět potvrdila svoji dominantní pozici na trhu cestovního pojištění. Již pošestnácté v řadě získala nejvyšší ocenění ve své kategorii. Anketu pořádá odborný časopis pro cestovní ruch TTG Czech.

ERV Evropská pojišťovna i v letošním roce obhájila prvenství v prestižní anketě TTG Czech Travel Awards v kategorii „Pojišťovna s nejlepším cestovním pojištěním“. Na druhém místě se umístila Allianz a třetí místo obsadila Uniqa. „Letošního vítězství si nesmírně ceníme a jsme vděčni, že současně s 25. výročí ERV Evropské pojišťovny v ČR můžeme slavit i šestnácté vítězství v anketě TTG Travel Awards v řadě,“ říká ředitel obchodu a marketingu ERV Evropské pojišťovny Ondřej Rušikvas.

Za 25 let svého působení ERV Evropská pojistila již více než 10 milionu klientů a jen v loňském roce vybrala na pojistném přes 560 milionů korun. „I přes 20% meziroční nárůst počtu klientů se nám podařilo udržet nadstandardní kvalitu služeb, díky které se k nám lidé vracejí,“ hodnotí loňský rok Ondřej Rušikvas.

Prestižní anketa TTG je vyhlašována již více než 40 let ve většině zemí, kde časopis TTG vychází. Ocenění v této anketě je známkou nejvyšší kvality. TTG Czech Travel Awards je dále pořádána například ve Velké Británii nebo v asijských zemích. ERV Evropská vítězí v TTG Czech Travel Awards opakovaně díky znalostem a mezinárodním zkušenostem, na základě kterých, může pojišťovna nabízet kvalitní služby rozmanitým klientům, cestovním kancelářím i firmám. Komplexní balíčky pojištění jsou sestaveny tak, aby nejlépe odpovídaly danému typu zahraniční cesty. Pro maximální bezpečí a klientský servis má pojišťovna vlastní asistenční službu, která např. jen v Praze zaměstnává více než 100 vyškolených odborníků. Asistenční centrála je všem klientům k dispozici z celého světa non-stop v češtině.

„Pro řešení nouzových situací kdekoli v místě pobytu provozuje skupina ERV celosvětovou sít 13 Euro-Center, řízenou z Prahy, která každoročně vyřeší přes 150 tisíc složitých případů klientů z celé řady zemí od Ruska až třeba po Portugalsko,“ říká ředitel obchodu a marketingu Ondřej Rušikvas.