Jak nahlásit škodu

Zjistěte, jak postupovat v případě škody, jak probíhá její řešení a kde můžete sledovat jeho průběh
pojištění léčebných výloh i na nemoc COVID-19
25%
sleva na jednorázové cestovní pojištění po Evropě
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
16let
pojišťovna s nejlepším cestovním pojištěním

Prosíme, nerušte svůj zájezd! Změňte jen termín a zachraňme společně cestovní ruch.

Chápeme, že máte obavy z toho, co bude s Vaší letní dovolenou. Žádáme Vás ale, abyste ji zcela nerušili a domluvili si s CK její posunutí. Nebo využijte poukazy, které CK se souhlasem MMR nabízejí místo vracení peněz. Přispějete tím k alespoň částečné stabilizaci cestovního ruchu a přežití některých poskytovatelů cestovních služeb. Navíc tím nepřijdete o peníze za stornopoplatky nebo spoluúčast. Děkujeme.

Jak postupovat v případě škody?

1. Zavolejte na asistenční službu

Na asistenci se obraťte v jakékoliv tísňové situaci, např. potřebujete-li lékařské ošetření při hospitalizaci, při nehodě, před předčasným návratem do vlasti či v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu. Nebude-li postup předběžně schválen asistenční službou, nemusíme později Vaše nároky uznat.

Zavolejte na tel. +420 221 860 606 nebo využijte možnost kontaktu přes mobilní aplikaci Moje Evropská.

Kdy se obrátit na asistenční službu?

S čím Vám asistence pomůže?

Na co se Vás asistence zeptá?

2. Uschovejte si všechny dokumenty související se škodou

Originály všech dokumentů si uschovejte po dobu minimálně 6 měsíců pro případ šetření komplikovanějších škodních událostí, eventuálně interní kontroly.

3. Nahlaste pojistnou událost

Po návratu domů využijte možnost nahlášení škody on-line, což umožní rychlejší vyřízení Vaší pojistné události. Pro hladký průběh vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody. Formulář hlášení škody si můžete také stáhnout, vytisknout a poslat nám je zpět e-mailem nebo poštou.

Pro nahlášení škody budete potřebovat Vaší pojistnou smlouvu, naskenované dokumenty související se škodou (lékařská zpráva, účtenky, účty za lékařské ošetření a nákup léků, atd.) a číslo Vašeho účtu. Dokumenty není potřeba překládat.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na klient@ERVpojistovna.cz nebo telefonicky na 221 860 142, 221 860 143 nebo 221 860 144.

Jak probíhá řešení škody?

1. Potvrzení o nahlášení škody a přidělení identifikačního čísla

Po nahlášení škody Vám zašleme e-mailem potvrzení o hlášení pojistné události. Pokud budeme v průběhu šetření potřebovat cokoliv doplnit, budeme Vás kontaktovat.

Jakým způsobem mohu doplnit informace nebo dokumenty?
Doplňující informace nám můžete poslat e-mailem na skody@ERVpojistovna.cz nebo je nahrát prostřednictvím klientské zóny Moje Evropská.

2. Šetření škody

V případě, že máme veškeré potřebné dokumenty, vyřídíme Vaši škodu většinou do 7 pracovních dnů. V období nejvyššího náporu letních škod (červenec - říjen) trvá vyřízení škody bohužel déle. Děkujeme za pochopení.

3. Vyplacení pojistného plnění

Pojistné plnění Vám vyplatíme do 15 dnů od ukončení šetření pojistné události převodem na bankovní účet, který jste uvedli při hlášení škody. Pro přepočet do tuzemské měny používáme devizový kurz vyhlašovaný ČNB ke dni vzniku pojistné události.

Kde můžu sledovat průběh řešení škody?

Aktuální stav šetření škody můžete sledovat on-line po přihlášení do klientské zóny Moje Evropská.

Co dělat při krachu cestovní kanceláře?

Když cestovní kancelář, u které jste měli zakoupený zájezd, zkrachovala (ocitla se v insolvenci) a byla pro tento případ pojištěná u ERV Evropské, postupujte prosím podle návodu na stránce Krach CK.