Jak nahlásit škoduZjistěte, jak postupovat v případě škody, jak probíhá její řešení a kde můžete sledovat jeho průběh

síť center pomoci na všech kontinentech
750
tisíc spokojených klientů každý rok
vlastní česky hovořící nonstop asistenční služba
7dní
bezkonkurenčně rychlé vyřízení škody

Jak postupovat v případě škody?

1. Zavolejte na asistenční službu

Na asistenci se obraťte v jakékoliv tísňové situaci, např. potřebujete-li lékařské ošetření při hospitalizaci, při nehodě, před předčasným návratem do vlasti či v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu. Nebude-li postup předběžně schválen asistenční službou, nemusíme později Vaše nároky uznat.

Zavolejte na tel. +420 221 860 606 nebo využijte možnost kontaktu přes mobilní aplikaci Moje Evropská.

Kdy se obrátit na asistenční službu?

S čím Vám asistence pomůže?

Na co se Vás asistence zeptá?

2. Uschovejte si všechny dokumenty související se škodou

Originály všech dokumentů si uschovejte po dobu minimálně 6 měsíců pro případ šetření komplikovanějších škodních událostí, eventuálně interní kontroly.

3. Nahlaste pojistnou událost

Po návratu domů využijte možnost nahlášení škody on-line. Pro hladký průběh vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody. Škodní protokoly si také můžete vytisknout a poslat poštou.

Pro nahlášení škodní události budete potřebovat Vaší pojistnou smlouvu, naskenované dokumenty související se škodou (lékařská zpráva, účtenky, účty za lékařské ošetření a nákup léků, atd.) a číslo Vašeho účtu. Dokumenty není potřeba překládat.

Jak probíhá řešení škody?

1. Potvrzení o nahlášení škody

Po nahlášení škody Vám zašleme e-mailem potvrzení o hlášení pojistné události.

2. Přidělení identifikačního čísla a informace o předpokládaném termínu vyřízení škody

Jakmile zahájíme řešení Vaší škodní události, budeme Vás e-mailem informovat o předpokládaném termínu jejího vyřízení. Pokud budeme v průběhu šetření potřebovat cokoliv doplnit, budeme Vás kontaktovat.

Jakým způsobem mohu doplnit informace nebo dokumenty?
Doplňující informace nám můžete poslat e-mailem na skody@ERVpojistovna.cz nebo je nahrát prostřednictvím klientské zóny Moje Evropská.

3. Šetření škody

V případě, že máme veškeré potřebné dokumenty, vyřídíme Vaši škodu do 7 pracovních dnů.

4. Vyplacení pojistného plnění

Pojistné plnění Vám vyplatíme do 15 dnů od ukončení šetření pojistné události převodem na bankovní účet, který jste uvedli při hlášení škody. Pro přepočet do tuzemské měny používáme devizový kurz vyhlašovaný ČNB ke dni vzniku pojistné události.

Kde můžu sledovat průběh řešení škody?

Aktuální stav šetření škody můžete sledovat on-line po přihlášení do klientské zóny Moje Evropská.